Tillbaks!

It´s aliiive! 
Ja, bloggen har ju minst sagt varit rätt död nu under sommarn men nu är jag tillbaks i Boston igen och tänkte ge er en liten uppdatering på vad som händer! 

Största skillnaden sen förra året är att jag nu bor i min alldeles egna lägenhet!  Så det är vad de första dagarna jag varit här nu gått ut på, att fixa lägenheten! Vi har varit på Ikea och köpt möbler, vi har varit på bed bath and beyond och köpt ännu mer grejer, och True Value och köpt lite mer grejer och , ja, ni fattar grejen. Det är mycket som behövs inhandlas när man börjar från scratch såhär. Men nu känns det som att man börjar komma iordning här, alla möbler är hopbyggda och så, väskorna är tömda.. Känns rätt bra det eftersom skolan börjar imorn och man inte kommer ha så mycket tid över så att säga! 

Vi kommer också spela med kvartetten på Beantown festival om ca 3 veckor vilket kommer bli superkul! Det är en rätt stor festival här i Boston där bl.a. Snarky puppy och Christian Scott kommer spela också. Otroligt kul att få dela scen med så stora namn. 

Nog pratat, vet ju att ni mest vill se bilder så här kommer dom! ;) 
 
Ikea visar vad Sverige handlar om.





Första måltiden i lägenheten lagas och äts på provisoriska matbordet. (golvet..) 




Och här kom då Ikea leveransen ;) Återkommer med bilder på resultatet! 
 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback