Halloween

Kära läsare........

Hart hört att det snöar hemma i Sverige?? jaa hörni ... här är det typ sensommar.. 15 grader varmt.. solen skiner och fåglarna kvittrar.. nästan iallafall.. ;) haha. men hösten har faktiskt kommit hit och träden är vackra. 


Snow or no snow, spännande är det att bo här i Boston iallafall måste jag säga. Nu är det dags för midterms nästa vecka! Jag har ett avklarat, 7 to go... ;) hehe. + en audition också!  Väldigt intensivt men men. Så ni får hålla tummarna för att det går bra då. 
Detta innebär ju då iallafall att det inte blir så mycket annat än plugg att se fram emot denna helg.. Men det är visst Halloween nu! Insåg det igår när jag kom hem från ett för övrigt väldigt roligt rep/jam med några fruktansvärt duktiga musiker, och hittade en massa av tjejerna som stod och karvade pumpor. Ni vet när man karvar ut allt innehåll och gör läskiga ansikten typ.. ;) Dom blev jätte fina som ni kan se här nedan. hehe. Sen såg jag att det fanns stenciler för dom så då var det inte lika imponerande längre men ändå hehe. Har iallafall aldirg sett så många pumpor i hela mitt liv som jag har sett nu under typ hela oktober.. Halloween är visst ganska stort här hehe. Själva dagen är nu på onsdag men festerna verkar vara nu i helgen. Kön in till kostymbutiken är hur lång som helst har jag hört och alla tittar på läskiga filmer och karvar pumpor. USA mina damer och herrar ;) haha. 

Jag har även hunnit med en clinic med Janek Gwizdala vilket var väldigt intressant! Han pratade väldigt mycket om musikindustrin så det var intressant. Tyvärr kunde jag inte vara där så länge dock eftersom 
jag hade en lektion att gå till men kul att se honom in person iallafall. 

Något annat som är minst sagt spännande är att det visst är påväg en orkan hit! Till Boston! hehe. Ni kanske har hört om den.. Sandy heter den visst.. Alla säger lite olika angående om hur stor den är och när den kommer och om den kommer nå Boston.. Har hört allt från "det största hotet mot mänskligt liv" som aftonbladet kallar den (haha! liite överdramatiskt  kanske.. ) till att det bara kommer regna och blåsa lite.. Jaja vi får väl helt enkelt vänta och se.. Stormen verkar dock vara stor nog att dom satt upp denna lapp och flera likadana här i huset: 




Jordbävningar och orkaner och midterms.. Mycket ska man då behöva vara med om här ;) Minst sagt spännande liv jag får leva här iallafall som sagt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback