Skivsläpp!

Hej hej. 
Ledsen att jag har varit så dålig på att skriva här, har varit väldigt fullt upp senaste veckan här! Mellan studioinspelningar och gig och läxor och övande finns inte så mycket tid över till att blogga.. ;) 
Hade i alla fall alltså en inspelning med några kompisar här vilket var väldigt kul.. Det är ett bandprojekt som jag är med i.. riktigt duktiga musiker så det är väldigt kul att spela med dom. Är ju alltid kul att vara i studion också, trots att inspelningen var från 2-6 på morgonen ;) hehe. livet som berklee student.. 

Sen har jag också väldigt roliga nyheter, Trio Sandbergs nya debutskiva är nu ute! Så missa inte att köpa den! Endast 129 kr och jag återkommer om vart du kan köpa den. Perfekt julklappstips! 

Ska inte vara för mycket försäljare här dock. ska skona er från det hehe. 
Thanksgiving kommer nu snart! 3 dagars skolvecka blir det bara denna vecka sen är det thanksgiving på torsdag.. blir ju intressant att se hur det går till! sen blir det nog mest jobb för mig denna helg, ska vara med på en till inspelning den helgen, och så blir det väl att öva resten av tiden.. blir mycket övande och jobb här men det är kul! och väldigt nyttigt för den delen! I like it. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback