Lycka!

Hej kära läsare! 

Ojoj vilken helg alltså! Fy vilket roligt liv jag får leva här! MIdtermweek är nu över! (typ, har två prov nästa vecka men sen så! ) och detta måste ju firas! hehe. Igår spelade jag från typ 6-12 och hade hur roligt som helst.  Först lite bakgrundsmusik på en auktion i en duo bestående av kontrabas och ukulele! den ni! ;) Sen var det att gå vidare till ett rep med ett band jag är med i här. Helt galet duktiga musiker som spelar i det bandet, och så sköna människor också! inte helt självklart ;) haha. Men det är iallafall superkul att spela med dom. Och efter det så var det bara vidare till ett jam med brasiliansk musik. Fruktansvärt rolig och mångsidig kväll kan man ju säga! haha.  Tänk så glad man kan bli av att spela musik! 

Idag så unnade jag faktiskt mig själv en dag av återhämtning vilket var väldigt välbehövligt kände jag. Det där med att lata sig är underskattat ;) haha. Meen ikväll så var jag på en helt otrolig konsert i Sommerville! Julian Lage Group stod på scen och det var helt otroligt! Seriöst, Lyssna på deras musik! I know I will..! Kära nån vad dom kunde spela. Sån samspeldhet och de syntes att dom hade roligt när dom spelade så det blev kul att se på också, inte bara lyssna. Verkligen riktig musik liksom. Första raden satt vi på också  vilket höjde upplevelsen ännu mer, och efteråt så fick vi gå backstage och träffa dom allihop också. Wow alltså. Vilken kväll. Vilken helg. Vilket liv. 
 


Life is good så att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback